Sommar!

Nu när sommarvärmen äntligen är här behövdes det shoppas lite till Dolph så jag sprang en vända idag på lunchen.

image

Skulle bara ha haft en svinsöt marinblå keps också men den fanns såklart inte i rätt storlek. Inte dom shortsen jag egentligen ville ha heller. Andra mammor är tydligen ute i mer god tid 😛

Efter att ha hämtat gullungen på dagis åt vi varsin sallad och sen invigdes hans första sommaroutfit 🙂

image

image

Han kommer jämt och ska hålla mig i handen nu för tiden! Alltid när han vill att vi ska gå någonstans. Ofta bara för att vi ska iväg så han får ha mig för sig själv. Lite besvärlig ibland när han är egennyttig om mig. Men gode söt!

image

En vurpa senare hade han slagit näsan och börjat blöda näsblod, ännu en gång. Och han var mer ledsen över att han inte fick leka med bilar när jag tvättade honom än vad han var över att det sprutade blod. Knäppungen sprang alltså ifrån mig, lämnade ett spår med blod efter sig och slutade gråta när han kom ut på altanen till bilarna med blodet fortfarande rinnandes. Ja jösses! Han är då tålig i alla fall 🙂

Riktigt härlig dag minus näsblodet. Hoppas på bra väder imorgon också!

Nu: Terminator 2 B-)
Imorgon: Sovmorgon!

Leave a Reply

