Dejtkväll

I onsdags var det 3 år sedan jag blev fru Öhman ❤ Och det känns som att det var igår! Helt insane vad fort tiden går när man har roligt 🙂

image

Kan inte riktigt fatta att våran lilla Doffe fyller 2 år om bara 4 månader!

På kvällen kom världens bästa mamma hit så jag och älskling kunde gå på dejt.
Vi började med middag på Järnspisen och jag vet inte om jag någonsin ätit så gott i hela mitt liv!
Snackstallrik med torkat renkött, salami, m.m. och till varmrätt blev det grillat lamm med getostcrème och potatisklyftor.
Sedan såg vi Godzilla på bio.
Underbar kväll!

Igår hämtade vi hem en inte så pigg unge från dagis, som inte hade ätit lunch! Då vet man att något är galet.
Hemma åt han bra men var varm och idag vaknade han upp helt bedrövad med 39,8 😦 Så vi är hemma och bara myser!

image

One thought on “Dejtkväll

Leave a Reply

