11 Maj

Födelsedagen började på bästa tänkbara sätt! Dolph sov till 7 och när vi vaknade fick jag en mysig godmorgon-puss ❤

Vi låg kvar i sängen och såg klart Bee Movie. Sen kom Tomme hem med gofrukost och presenter 🙂 På onsdag när vi har 3-årig bröllopsdag blir det middagsdejt på Järnspisen och sedan Godzilla på bio, barnvakt redan fixad 😀

När Tomme la sig fortsatte jag och bästungen med ännu mer mys.

image

Sen snodde han min mobil och tog en selfie. (Frontkameran suger verkligen!)

image

Måst ju också visa när gullungen pussar Grizzly, min gamla nalle som varit med lääänge, nu när jag blivit så gammal 😉

image

Senare på eftermiddan kom lite släkt över på fika. Så fort det är mer än ett barn i huset är det jävlat full rulle! 😛 Mer än vanligt alltså…

Dolph och moster Becca ❤

image

Douglas ❤

image

Jag som skulle fota när han var så glad och log mot mig men så blev han skeptisk när Dolph klappade honom på huvudet 😛

Jag satt där ett tag med alla tre ungar och läste böcker. Dolph är ju så sjukt ego om mig nu så det var inte okej att jag gosade med Douglas utan att han fick va med 😛 (Knappt att Tomme får vara med ibland!)

Men när resten av kusinerna kom hade han inte tid att bry sig längre. Iza var lugn och nöjd som vanligt, busgrabbarna Dolph och Neo jagade varann ruuuunt runt och Douglas sov hos mig 🙂

image

image

Trots att det lätt blir lite bökigt kan jag inte förneka att jag trivs rätt bra när jag sitter med två samtidigt 😉

Vikingaskeppet på armbandet har fått sällskap idag 🙂

image

Familjeberlocken av mamma och pappa.
Vikingen av Tomme och av Christian och Elin. Den råkade jag få två av, men jag ville ju verkligen ha den så! 😉

Av Ulla och Rune fick jag ett gott vin. En fin skål av farmor, orkidé av Camilla och av Cissi och Jocke denna skitsnygga byxdress!

image

Efter flytt, när och vart det då kan tänkas bli, ska jag shoppa någon snygg lampa av ett presentkort från mamma också. Och Eva och Rolle kom hit och firade en dag tidigt och hade med sig en stooor traktor till en överlycklig unge! 🙂

När huset var tomt igen och det värsta undanstökat varvade jag och Dolph ner med lite mer soffmys.

image

Men tydligen inte tillräckligt för det tog en mindre evighet innan ungen ville sova!!

image

1 1/2 timme med bus, rop, klapp, osv. Allt förutom att ligga ner och vara tyst! Tur han är jääävligt söt 🙂

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen, kanske äta sista tårtbiten och sen sova. Imorgon är en spännande dag!

Tack alla som grattat och firat idag!
Stooooooor KRAM till er!

One thought on “11 Maj

Leave a Reply

