Mysmorgon

Så grymt jäkla skönt att det äntligen är lördag! Igår smet jag tidigare så jag fick hämta Dolph från dagis. Jag är inte bara lite avis på Tomme som oftast får hämta för det är sååå underbart när Dolph tjuter av lycka och kommer springande till famnen!

Sen sövde jag honom nere i våran säng för att vara säker på att han inte skulle vakna och störa oss mitt i fredagstacosen. Det går jättebra att ha honom i sin säng men han sover fortfarande ännu bättre i våran!
Söva honom där nu gick däremot mindre bra… Jag blev attackerad med blötpussar av en skitglad busunge och efter en halvtimme låg både jag och Dolph och bara gapskrattade 😛
Tillslut däckade han, efter 45 minuter! Men när han är så söt och go gör det ingenting alls om det tar lite tid 🙂 ❤

Idag sov han till 06:45 och vi började morgonen med att se (i alla fall halva) Bee Movie i sovrummet. Grymt skönt att få dra sig så länge! 🙂

image

Resten av dagen har fortsatt precis lika slött pga vädret, men i eftermiddag blir det Nimbys med Peder och ungarna. Och säkert middag på skeppet innan födelsedagsfika för lillebror. Om det hinns kanske jag gör en tårta till imorrn också!

Trevlig helg alla! 🙂

One thought on “Mysmorgon

  1. Underbar helg!! :)))
    Underbara Dolph!! :))

    Neo blir numer skit-förbannad då jag kommer och hämtar honom! 😛 Var mysigare då han sprang till mig! Händer väl någongång men nu vill han vara där jämt! 😛

    Kraaaaaaaaaam

Leave a Reply

