Lista

Man är gode knäpp. De stunder man får egentid kommer man inte på en enda sak att göra! Så här fördriver jag lite tid med en lista, första på år och dar.

Hur har din dag varit?
Vaknade på tok för jävla tidigt av Dolph som var snuvig och gnällde över det. Efter lite nässpray blev han tokglad och alldeles för pigg 🙂
På jobbet har det känts som en fredag hela dagen, så det kommer vara extra tungt att stiga upp imorgon!
Ikväll slappar jag i soffan medan Tomme spelar match i Lule och Dolph sover lite halvtaskigt, säkert p.g.a. kommande förkylning som spökade redan imorse. Crap!

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Elin eller Elina tror jag fanns bland namnförslagen. Och sen blev jag Nina i några år.

Vilket är ditt största beroende?
Kvällsäta! Jag kan längta hela dagen efter det sista jag ska trycka i mig innan jag ska sova 🙂

Vad gör du när ingen annan ser?
Petar näsan.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Tourettes.

Vad beställer du på krogen?
Efter mammaledigheten uteslutande jäger redbull, som jag knappt tycker om, men som var den enda drink i världen jag kunde komma på när det blev min tur att beställa! Jag drack TRE stycken på samma kväll. Annars öl 🙂

Vilken är din största skräck?
Att det ska hända något hemskt med någon jag älskar.

Hur gör man för att ragga på dig?
Vettefan. Det var åtta år sedan någon lyckades sist 🙂

Vad har du funderat över på sistone?
Vart och hur vill jag bo?

När skäms du?
Oj, ööh.. Jag har nog ganska hög tolerans där 😛

Vem är den mest kända människa du talat med?
Men ingen jävla aning. Leif “Loket” Olssons bästis är it så känd va?

Vilket uttryck använder du lite för ofta?

image

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Haha, nä har jag fått konstiga komplimanger så har dom nog it varit så bra 😛

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Hittar inget jag är sugen på i skafferiet.

Vad gör du när du är ledsen?
Äter. Samma när jag är rastlös! Eller ser film. Det går typ inte utan något att tugga på! 🙂

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Mjukisdressen. Jag kommer ändå inte vara snygg när jag är gammal och hängig så då kan jag i alla fall vara bekväm 🙂

Har du någon gång slagit någon?
Ibland kunde det gå lite hårt till på skolan i väldigt unga år.

Vad ser du fram emot just nu?
Hitta vårat drömhus, flytta och sedan bara trivas äckligt bra där resten av våra liv!
Vart och när det blir återstår att se 🙂
 

Leave a Reply

