Gammeltant

Ja, vi var som sagt ut på krogen i lördags. Och jag ÄR fan för gammal för det nu. Jag erkänner. Förfesterna har alltid varit roligast och nu när jag tydligen börjar bli tant så stämmer detta bättre än någonsin!

image

Sliten var jag dagen efter också. Men inte lika sliten som min kära Hannabanana 😉

Och igår hade vi ett riktigt blodbad här hemma! Doffe snubblade och landade på näsan 😦 Han ropade aj aj aj alldeles ynkligt och blodet sprutade överallt! Mammahjärtat blödde minst lika mycket.
Smäller gör det ju var och varannan dag så som hajn far fram, men han är gode tuff så det märks direkt de gånger det gör riktigt riktigt ont 😦

Lillgubben med blodig näsa och fläskläpp som göms av tutten.

image

Ikväll sover han i sitt eget rum igen. Jag tog äntligen tummen ur och la isäng honom där, efter att han sovit med oss ända sedan min operation. Han surrade ett tag men somnade själv sen så det gick ju grymt mycket bättre än förväntat! 🙂 Nu återstår bara att se hur mycket jag kommer sakna honom inatt! Om han inte får komma ner då vi ska lägga oss 😉

image

2 thoughts on “Gammeltant

  1. Men pluttisen!! :(( Ja, herregud vad Neo har slagit sig.. Busungarna som aldrig är still! Ska bli spännande och se om Iza blir lika vild! 😛

    Kraaaaaam

    • Jamen shit, tänk om man skulle ha två LIKADANA! 😛 Tur dom är gode tuffa. Ibland hittar jag sår som jag inte vet när dom blivit till för att han inte gråtit nåt 🙂 Tokunge!

      Kraaaaaaaaam

Leave a Reply

