1 Maj

Dagarna bara springer förbi och jag hinner inte med! På jobbet är det skitmycket att göra och vi har haft en after work som blev riktigt lyckad.

Dolph har lärt sig säga både bil och bilar. Det tog en jäkla tid med tanke på att det är bland det bästa han vet 🙂
Långt ifrån det första ordet blev det, men i alla fall det första ord han använt i plural.

image

Igår firades Valborg i Skuthamn. Lika trevligt som förra året och helt klart en ny tradition! Så länge värdparet också är med på det 😀
Vi tog med kött och Cissi hade fixat allt annat. Bl.a. en helt underbar efterrätt precis i min smak, vit kladdkaka med jordgubbar och grädde 😀

Och idag har vi firat morfar som fyller år! Äntligen har det blivit maj och då snart även sommar 🙂

Sen blev det en tur in till stan för att köpa vår-/sommarskor till Dolph och ikväll blir det mys och säkert någon film.

Jobb imorgon och på lördag blir det rentutav utgång med Hannabanana! Inte är det ofta nu för tiden. Träffar man någon man känner på krogen längre eller börjar vi bli för gamla?? 😛

Nu ska jag se om bilnörden vill leka med mig eller om jag bara förstör hans ordning då.. våran knäppa lilla perfektionist 😉

Slänger in lite bilder som avslut!

Gung på kvarnvallen.

image

image

Hjälpt mamma samla ihop stenar.

image

Gammelmorfar Michelangelo busar med Neo 🙂

image

Och så måste jag ju bara visa världens coolaste brorsbarn! Douglas ❤

image

4 thoughts on “1 Maj

  1. Klart det blir en tradition!! Blir AWESOME!!! :))))))

    Ja, herregud, tänk då jag ska ut på krogen!! Jag minns knappt hur det var! 😛

    Kraaaaaaaaam

    • Haha, precis! Det blir spännande ;P
      Och för bara ett par år sen att vi tyckte det var skitbra att bo med gångavstånd in till krogen! Nu kan jag VERKLIGEN flytta längre ut och kosta på taxi istället dom väldigt få gånger man får för sig att gå ut 😀
      Kraaaaaaam

  2. Haha lillcoolingen våran 😀 nu hoppas vi ni gillar nått av alla de hus som är ute så ni hamnar i närheten av oss 😀

Leave a Reply

