Underbara dagar

Här har det varit dött ett tag! Jag skyller på att Tomme kom hem tisdag kväll, men nu sitter han och ser fotboll så då har jag ju lite tid över 😉

 

Grabbarna hade haft det hur bra som helst på resan! Men längtat hem också förstås. Och med sig hem hade han världens snyggaste Guess-väska med tillhörande börs i heeelt min stil!

 

IMG_20140409_143431

 

Sedan blev jag bortskämd med en shoppingrunda på stan där jag fick  göra slut på fickpengarna som blivit över. Och han hade snålat lite med flit så jag skulle kunna gå lös ordentligt. Underbara man! ❤

 

Resultatet blev två par jeans, en mysdress, ett linne, nya underkläder och detta skitsnygga armband som jag suktat efter i en evighet!

 

PicsArt_1397056939136

 

Resten har jag inte orkat fota men jag kunde inte vara mer nöjd!!! 🙂 Tack älskling!

 

Torsdag, fredag jobbade jag och på kvällarna har det bara blivit mys och film.

Och Dolph har fått en massa egentid med sin pappa 🙂

 

received_m_mid_1397203920104_18a2a4a19d0ca5a490_0

 

 

Lördag på dagen for vi till Skuthamn och grillade lite korv och buspojkarna blev riktigt leriga och fina 😉

 

(Snor en bild av Cissi.)

Screenshot_2014-04-12-16-57-29

 

Dolph ÄLSKADE bullens korv!

 

IMAG2876 IMAG2877

 

Gode söta kusiner ❤

 

IMAG2883

 

 

Bob fyllde 30! GRATTIS 🙂 Tyvärr hann vi inte komma på fika men det gjorde vi idag istället.

 

Och på kvällen hade vi en efterlängtad dejtkväll!

När Dolph somnat öppnade vi varsin öl och högg in på förrätten 🙂

 

Kvällens meny:

Bröd med parmaskinka.

Vildsvin med ugnspotatis, sparris och kantarellsås.

Äppelpaj med vaniljvisp.

Efter all mat satt vi bara och surrade tills vi (jag) inte kunde hålla uppe ögonen längre.

Såna här mysiga hemmakvällar slår garanterat en krogrunda vilken dag som helst!

Leave a Reply

