Oh oooh!

Vilken härlig helg vi har haft!
Först ett besök hos farmor på fredag förmiddag och på kvällen blev det tacos, öl och surr med Hannabanana. Myche trevlit! 🙂

Morgonen efter var busungen snabb att komma åt tacochipsen som stod kvar på köksbordet. Och när jag kom på honom satte han handen för munnen och sa oh oooh! Gode söt 🙂

image

På lördag blev vi bjudna på lunch hos pappa och Camilla så Dolph hann leka en stund med moster. Underbara gullungar!! ❤

image

Ungefär tre sekunder senare tippar han ner i sanden… Men lika glad för det 🙂

Sedan fick jag sovfrämmande igen av mamma så vi såg film och tryckte i oss lite gott!

Imorse tjuvade hon med sig Dolph till Annelund fram till lunch så jag fick lite sovmorgon. Sedan tog jag och Dolph en prommis tillbaka dit för att bli bjudna på middag 🙂

Vi hann i tid trots lite hinder efter vägen…

image

image

Den här jättepölen lyckades han också trilla i. Tur man har vattentäta kläder på ungen!

Läser och surrar med mommo ❤

image

Innan vi for hem blev det en snabbtur förbi mormor och morfar. Dolph fick leka med en massa gamla bilar och ville knappt därifrån. Men tillslut fick jag hem honom och isäng. Nu äter jag godis och fortsätter nedträkningen till tisdag 🙂

2 thoughts on “Oh oooh!

Leave a Reply

