Veckan

Det var en ordentligt trött unge jag hämtade hem i måndags. Så tisdagen smet jag lite tidigare, helt underbart att få rå om honom lite extra! Och nu har han fått vara ledig två dagar och hänga med mormorn 🙂

Jag fick en ny inneboende då mamma sov över här ett par nätter.
Och när jag kom hem från jobbet igår hade hon bytt gardiner, rensat ur kylen och skafferiet och fixat all tvätt!! Tror mamma måste få börja sova över oftare ❤

På kvällen lyxade vi till det med varsitt glas vin, film och lite glass. Himlarns trevligt har vi haft 🙂

image

Och såhär ser vardagsrummet ut nu.

image

Dolph har också fått nya gardiner 🙂

image

Och så har han hunnit smaka lite av Sallys vatten…

image

Träffat minsta kusinen igen har vi äntligen gjort idag också! Nu ska vi försöka hålla oss friska så det inte blir så länge till nästa gång 🙂

Planen för ikväll är att hitta något gott i skafferiet och sen bara ta det lugnt. Jag har spänningshuvudvärken från helvetet, skulle kunna döda för en massage och saknar min man så jag håller på att spricka!!! Då är det befogat med lite frossa tycker jag.

image

Leave a Reply

