Sömntutor

Efter lite sömn tillsammans med sötungen igår så snyggade jag till mig lite inför kvällen. Håret borstat ordentligt 😛

image

Eftersom vi varit lite låsta när Dolph haft feber så blev inte min inplanerade fredagshandling av. Men mamma köpte med sig både vin och en massa matvaror! 🙂

Hon sov även över (vi gjorde natt vid elva) och busade med Doffe på morgonen så jag fick sova till 9! Världens bästa!

När jag klev upp gick mamma och la sig igen och drygt en timme senare däckade Dolph i soffan 🙂

image

image

Det var bara att bära ner honom i sängen och hoppa över lunchen.

Under tiden alla sov passade jag på att äta lite kex och slappa framför en film 🙂

image

13:30 började alla vakna till liv. Jag hade gått och lagt mig med Dolph som då sovit i totalt tre(!) timmar!!
Käkade hamburgare innan mamma blev hämtad och sen har jag och Dolph tagit en prommis till ica och handlat lite mer smågrejer.

Sötaste gladskiten! 🙂

image

Efter middan sen blev det bad för Dolph och en dusch för mig. Sen har vi bara myst fram till nattning…

image

…i våra nya matchande tjocksockar som min söta mormor har stickat åt oss 🙂

image

Det har varit en riktigt bra dag med ovanligt mycket energi trots vinet igår. Jag har till och med bakat muffins. Bak(is)dag, höhö 😉

Nu fattas bara Tomme så hade kvällen varit perfekt också! ❤

2 thoughts on “Sömntutor

  1. Lät som en riktigt mysig dag!! :))))
    Skönt att du fick sova ut litegrann också!
    Jag fick också det, Jocke klev upp med barnen och sen då Iza blev hungrig kom han med henne och hon somnade med mig till 10, så helt underbart!! :)))

    Kraaaaaaaaaam

Leave a Reply

