En helg med vin och Oscarsfilmer

I fredags hade jag den 13:e som datum och jag var småsur och lättirriterad hela dagen för egentligen inte så märkvärdiga grejer alls. En sån där dag bara ni vet!
Som tur var vände det på kvällen, för fredagkvällar KAN ju som inte vara dåliga! 🙂

Tacos självklart och så såg vi Wolf of Wallstreet. Och skrattade så vi grinade!!! :’D Grymt bra film!

Doffe är lite förkyld så han såg konstant förvånad ut på lördag morgon.

image

Och senare totaldäckade han i soffan 😛 Så går det när man vaknar före fan!

image

image

Efter hans powernap kom Bob, Malin, Emilia och frallan Alice förbi på lite korvgrillning. Himla trevligt! 🙂

Någon bild ute blev det inte men jag försökte att fånga lite av buset inne.

image

image

Kvällen hade jag och Anja paxat sedan länge för vindrickande så vi satt hos Anja med Malin, Moomin och Sandra. Malin som vi spillsäkrat efter hennes incident förra helgen 😉

image

Idag har jag inte varit världens piggaste så det är tur jag har en så snäll och gosig pojke ❤ Lite springa runt blir det såklart alltid men mycket gosande i soffan också 🙂

Och att använda mig som väg förstås.

image

Nu försöker vi se 12 years a slave men det går lite sisådär med en Doffe som inte riktigt vill sova. Första hörntanden har ploppat upp nyligt så det är väl den som bråkar lite fortfarande. Hoppas den slutar upp med det snart så han kan sova gott igen! 🙂

One thought on “En helg med vin och Oscarsfilmer

Leave a Reply

