Bullriga Fordon

Den här underbara och högljudda boken fick Dolph igår av snälla tant Linda 😉

image

Hon rekade lite snyggt innan om vi hade den redan, sen for hon “hem” och kom tillbaka till jobbet med presenten 😛 Gode söt ❤ Behöver jag ens nämna att Dolph Älskade den?

Dagens middag blev en grymt god tacokryddad paj och en kall öl på jobbet. Typiskt att Tomme skulle ha cup samma kväll som våran After Work, men Doffe fick hänga med mig så vi kunde vara med en liten stund i alla fall 🙂

image

Han sprang omkring och busade och jag sprang efter och svettades 😛

Lotta fick en “läskig” salladsbit 😉
image

En busstur senare var vi hemma, Dolph somnade gott och jag bänkade mig i soffan. Nu väntar jag bara att den där jäkla fotbollen ska bli klar någon gång så jag får hem Tomme också 🙂

Leave a Reply

