Småsötisar

Två bilder på Douglas som jag skickade från Tommes mobil i lördags till min kom fram Nu. Bättre sent än aldrig. Och gode gullig är han lilla sömntutan 🙂

image

image

Måste hälsa på snart igen!

Och igår blev vi bjudna på lunch hos Ulla & Rune innan de skulle smita iväg till värmen i Spanien igen.
Kunde inte motstå att fota Izas goa ballongmage!

image

image

Och lilla nörden hon har till storebror 🙂

image

Idag skulle jag njuta av lite sovmorgon. Men ungen, som jag fått slita upp ur sängen varje morgon den här veckan, bestämde sig förstås för att vakna klockan 6. Bara för att larmet var ställt på 7.
Tur han är söt och att vi har netflix och Bamse i sovrummet!

image

Halvtimme extra i sängen köpte jag mig där 🙂

Nu blir det att länsa skafferiet och hitta någon vettig film.

Leave a Reply

