Söndag

En hel dag mest bara jag och Doffe. Tomme hade jobbat natt och sov på förmiddagen. Och det snöade massor så vi höll oss inne och målade.

Ett av alla tusen papper blev inramat 🙂

image

Medan jag städade undan satt han såhär snyggt och såg på tv.

image

Min piercing åkte ut. Känns sjukt naket!
Och ni kan ju ignorera den risiga söndagslooken 🙂 (svartvitt gör alltid saken lite bättre).

image

Efter powernappen och när Tomme gick ut för att skotta så blev det lek ute i snön och en liten prommis i kvarteret.
Sen hann Tomme mest bara packa innan det var dags att åka iväg igen.

Middag, lek, bokläsning och mys fick fylla resten av kvällen tills Dolph skulle sova och sen bänkade jag mig i soffan med godiset.

image

Idag har jag jobbat så jag blivit helt hjärndöd. Dolph har grinat för att han inte fick leka med allrengöringen (gode söt!). Och nu ska vi äta gomiddag, se film och mysa eftersom det inte blivit någon mysdag i helgen.

image

2 thoughts on “Söndag

  1. Ja, shit vad konstigt att se dig utan piercing!!! Fin är du såklart med eller utan men som du säger, väldigt naket!! 😛

    Och söt-Dolph som vanligt!!!! Så fort Neo blir frisk ska vi komma förbi! Saknar han ju!! Och måste ju hämta selen och pröva hojna i den.. Neo diggade den inte men man vet ju aldrig! 😛

    Kraaaaaaaaam

    • Mm jag saknar den redan! 😛 Men nöter nog så mycket på tandköttet så den måste väl ändå ut nån gång. Nästan så jag vill pierca nån annanstans men det finns nu INTE mycke snygga ställen i ansiktet!

      Jaa det måste ni göra!! Hoppas han blir frisk snart och att lillbruden ska trivas i selen 🙂

      Kraaaaam

Leave a Reply

