Vinkväll

Lördagen var lika grymt bra som fredan! Först försökte jag ta fina, seriösa bilder på Dolph. Det gick lite sisådär 🙂

image

Sen lämnade vi snyggingen hos mormorn i Trollbäcken och med mig hem fick jag en pizza istället. Mums!

image

Och lagomt till att jag hunnit jäsa lite började brudarna dyka upp. Alla kanaler var svarta både hos mig och Linda. Katastrof med parabol+oväder+mellotokig vän! 😉
Så det var bara koppla in datorn till tv:n och slå igång svt play så var hon nöjd 🙂
Och SOM vi garvade (kanske mest jag, skyller på vinet) och inte för att det var bra!

image

Blev inte såå mycket alkohol för mig då jag räknade med att inte vara alltför tålig, men alldeles tillräckligt ändå för att få en fin dagen-efter-huvudvärk.

Det var extra härligt att dra Dolph och pulkan upp för “backen” på gården dagen efter 😉 Men ungen tokskrattade och var lycklig så det var värt det 🙂

Nu är Tomme på träning och jag ska se senaste Walking Dead. Wohoo! 🙂

Avslutar med en till Doffebild bara för att han är så söt ❤

image

Gick förresten hem från jobbet idag och var inte alltför slut när jag kom hem. Nöjd!!

Leave a Reply

