Back to work!

Så jäkla kul det är att vara tillbaka! 🙂
Nu har jag jobbat två dagar och förmiddagarna går jättebra. Närmare slutet på dagen börjar jag känna mig trött och lite ostadig.

Tycker ändå att det har gått bra, men idag var jag faktiskt tvungen erkänna att det blev tungt!
Det snurrade till när jag ställde mig upp och jag kände mig anfådd av åssit, så fick sitta en lång stund och vila.
Linda reagerade ganska direkt när jag blev mer tyst än vanligt 😛 Och snabbt kom hon med vatten och dextrosol. Gulle! ❤

Mådde lite bättre sen men var så färdig när jag kom hem så jag somnade när jag sövde Dolph och vaknade ett par timmar senare.

Frustrerande när kroppen inte orkar som man vill!!
Men jag hoppas det bara är omställningen och att jag vänjer mig snart. Tills dess får jag se till att vila när jag känner att jag behöver. Orken kommer säkert tillbaka mer när jag gått upp lite mer också.

Och på tal om det, nu blir det en vända till skafferiet! 🙂

One thought on “Back to work!

Leave a Reply

