Helgen

Energin har ju inte varit på topp efter all vila och den där första tiden utan matlust. Och gode less har jag varit att bara sitta inne. Nu är det snart dags att jobba igen och jag behöver verkligen komma igång! Så i fredags plockade världens bästa mamma upp mig och “rastade” mig på stan lite 🙂

Vi gjorde ett besök på backcity och sen en runda i gallerian. Innan vi satte oss och fikade så var jag helt färdig men jäkligt kul var det att komma ut och göra något! 🙂
Vi hann också förbi mormor och morfar och där satt vi tills Dolph skulle hem från dagis. Blev mycket vila och mys sen 🙂

På kvällen spydde han i våran säng och det var början på en mindre rolig fredag natt.
Tack och lov blev det en kort variant och både jag och Tomme klarade oss.

Trött kille på lördagen. I Neos t-shirt tror jag nu när jag ser på bilden? Ska lämnas tillbaka! 🙂
image

Tomme for på fest hos Bob och jag stannade hemma med sjuklingen. Som jag önskar att jag hade kunnat vara med!
Men det blev en grymt bra kväll hemma också efter att jag hittat de här godsakerna i kylen! 🙂
image

Grabbarna hade lämnat ett care package till mig med detta plus ett presentkort. Underbaraste snällaste vännerna har jag!!

Tomme var inte bara lite sliten igår men tog sig otroligt nog iväg på träning och kom sen hem med pizza. Såklart blev det film och en massa gott också. Älska söndagar! Och eftersom jag är sjukskriven fram till imorgon så fick jag en extra söndag idag. Men imorgon är det alltså dags att jobba igen. Ska bli riktigt roligt! Och spännande att se hur jag orkar 🙂

Nu ska jag se ett avsnitt Breaking Bad och efter det hoppar jag isäng med den här goungen ❤

image

One thought on “Helgen

Leave a Reply

