Lilla lördag

Idag har huset städats. Så jäkla skönt när det är gjort och det inte ligger saker överallt!

Jag hittade inte en enda hårsnodd i hela huset så jag rockade denna mindre läckra look för att slippa håret i ansiktet.
image

Gjorde klart det sista när Tomme for och hämtade Dolph. Och såhär lycklig blev ungen när han fick komma hem och dra av sig brallorna 😛
image

Helt otroligt att en så liten människa kan fylla en med så mycket kärlek!!! ❤

Mår faktiskt gode jäkla bra idag! Magen känns bättre för varje dag, förkylningen börjar lätta och jag njuter av att slippa röran i huset.
Att vara hemma och vila med mina grabbar men utan att må skit längre är faktiskt helt underbart!

Nu längtar jag tillbaka ut i världen också, att orka göra mer och orka jobba. Men det kommer snart 🙂

Nu ikväll ska jag bara fortsätta slappa och unna mig lite lilla lördags-gott!
image

One thought on “Lilla lördag

Leave a Reply

