Snörvel

Det händer nu inte mycket här hemma alltså. Vi bara busar, leker, vilar och läser böcker, böcker och ännu mera böcker.
Dolph har blivit en riktig bokmal och det är jätteroligt! Hade bara varit roligare om han gillade lite mer variation 😉 Men gode söt är han när han kommer med Bobby Blåljus för femtielfte jävla gången och backar in i min famn helt ivrig ❤

Ville ha mössa på sig idag.
image

Jag plockade just bort min tejpbit för att spana in ärret igen och det läker svinbra! Är dock inte ens i närheten lika rakt och fint som kejsarsnittärret, men klå det snygga ärret går nog inte! 🙂
Ville från början att de skulle ta i samma så det såg ut som ett. Men nu är jag ändå glad att det nya är lite som det är, så syns mitt gamla fortfarande lite där under.

Nu är det dags att krypa ner. Imorgon är planen, precis som idag och igår, att göra absolut ingenting.

Hela familjen snorar.
image

Leave a Reply

