Filmkväll

Nu när Tomme jobbat helg har jag stigit upp själv med Dolph på morgonen. Första gångerna efter operationen och det har gått bra.

Han klättrar upp för trappen själv och frukost har ätits i soffan så jag inte behövt lyfta upp i stolen 🙂

image

Sen har han varit så himla go och snäll. Han leker med sina älskade bilar och vi läser böcker (om bilar) om och om igen! Man skulle nästan kunna tro att han släktar på sin morbror 😉

image

Igår köpte Tomme hem mat från Big Boy och Dolph fick prova sin första barnbox. Det var inte gott 😛 Han åt mest strips. Och tillslut fick vi honom att prova hamburgaren. Men det gör ju absolut ingenting om han inte älskar skräpmat 🙂 Leksaken var i alla fall rolig. Och att smeta dressing i frillan.

image

På kvällen kom mamma och Malin hit för att se film.
Malin önskade sig i födelsedagspresent att få ge mig kvällens spruta. Och ja, vafan. Vad gör man inte? 🙂

Testade magen istället för låret, nu då jag inte har lika ont längre. Jävlar vilken skillnad alltså!! Skönt är det ju fortfarande inte, men nu såhär i efterhand känns det lite bittert att ha plågat låren med 12 såna där skitsprutor! 😛 Stack till och med mig själv ikväll.

Mamma var snäll och både bar ner och sövde Dolph medan Malin roade sig med att göra illa mig. Sen blev det 50/50 och Crash. Har ni inte sett de filmerna så gör det.

Tomme, mamma och malin hade alla handlat så vi hade huuur mycket som helst att vräka i oss och så körde Cissi förbi med sin banan-cola-digestive-maräng-vad-den-nu-hette-paj 🙂 Orkade inte igår men har tryckt i mig en bit idag. Mums!!!

Morgon var klockan 6 idag tydligen. Zzzzzz…

image

Och ikväll kom mamma hit bara för att bära ner Dolph till sängen åt mig nu när Tomme jobbar. Hon är nu bäst! ❤

Nu ska jag släpa mig till sängen själv och krypa ner bredvid honom. Är förkyld, febrig och känner mig risigast i världen.

Gonatt!

2 thoughts on “Filmkväll

  1. Härlig helg!! :)))

    Skönt att Doffe inte gillar skräpmat:P Första gången vi var på Big Boy med Neo vräkte han i sig hela barnboxen och sen dess är det favvomaten! :)) Gissar att det kommer ändra sig sen med Dolph! 😛

    Krya på dig!!

    Kraaaaaaaaam

Leave a Reply

