Sötkusinerna

Den här tröjan beställde jag till Dolph för över två veckor sedan, men idag är första dagen den använts. Tydligen tyckte inte Tomme att den var så snygg 😛 Jag Älskar den!

image

Efter Dolphs powernap hälsade vi på faster Cissi och kusinerna. Dolph stökade ner i Neos rum, Iza sov och åt mest och jag fick titta på när Neo spelade Super Mario på DS 😛

Hur söta får man va?

image

Skulle så gärna vilja ha en fin bild på alla kusiner samlade, men tror vi väntar in mitt lilla brorsbarn som snart är här 😀

Hemma blev det vila igen och Dolph hämtade böcker och kröp upp bredvid mig i soffan. Underbara mysunge!

image

Ikväll har Tomme tänkt se fotboll så min plan är Breaking Bad och marängsviss. Inte helt fel 🙂

2 thoughts on “Sötkusinerna

Leave a Reply

