Ut ur huset!

Idag fick jag äntligen komma ut lite och göra något roligt. Lite smink påsmackat och så iväg!

image

Först ut var dop för Hanna och DKs lilla Viggo.

image

De var så fina!

Dolph hade (som vanligt) spring i benen och försökte smita iväg och leka flera gånger, så gissa vem som var lyckligast när det var klart 😉
image

Första gången han fått leva rövare i en kyrka så det var ju grymt kul! 🙂

Sedan blev det en massa gott fika i samlingslokalen innan vi var tvugna att fara lite tidigt mot ett försenat jul-firande hos pappa, Camilla och lillsyrran.

Och det var en väldigt lycklig liten prinsessa som öppnade våran julklapp 🙂

image

Sista timmen kändes det tungt, men är ändå nöjd med att jag orkat så bra! 🙂 Och nu när jag ligger hemma i soffan gör det ingenting att jag känner mig helt utslagen. Totally worth it! Omän jag kanske ska försöka hålla det till en grej nästa gång jag her mig ut 🙂

Leave a Reply

