Den bästa!

Det är så underbart att vara hemma igen så det går inte riktigt att beskriva! Men jobbigt är det också att inte kunna lyfta Dolph. Det är nästan ett heltidsjobb att hålla honom från att klättra upp i min famn och på mig mage. Och han som inte förstår varför han inte får gråter, självklart. Hjärtat värker varje gång 😦

Men vi myser så mycket vi kan ändå och skedar på natten som vanligt. Idag har han fått mig att skratta så det smärtat i magen. Det går ju inte att hålla sig när den här charmiga ungen är på bushumör!

image

Tur att han inte har något emot soffmys heller, så det blir en hel del sånt 🙂

image

Bästa, finaste unge! Jag känner mig piggare bara av att vara nära dig ❤

One thought on “Den bästa!

Leave a Reply

