Hemma

Jag orkar inte riktigt skriva om allt än men det har varit så jäkla mycket skit så det är inte riktigt klokt och inlägget kommer att bli lååångt.

Nu nöjer jag mig med att berätta att jag är hemma sedan torsdag kväll och har fortfarande väldigt ont men det börjar gå åt rätt håll.

Vill också passa på att tacka alla som skickat meddelanden, skrivit på facebook och ringt. Jag blir rent tårögd av alla som bryr sig så mycket! ❤

Världens bästa Cissi kom förbi idag med feel good-presenter; En massa gott och superbra kurer för håret!

image

Nu är håret mjukare än någonsin och så har jag äntligen fått pussas med min underbara unge!!! ❤

One thought on “Hemma

Leave a Reply

