Kvällen innan

Nu är det dags att krypa ner i sängen, utan Doffe 😦 Blir skönt att kunna sova hela natten med kudden ifred men jag saknar honom redan!

Tur han har det hur bra som helst hos mormorn ❤

image

Efter att vi lämnat av honom blev det middag på Golden och redan då började Lycka Till-meddelanden komma som sen har fortsatt hela kvällen. Tack alla underbara vänner och familj, ni är bäst! ❤

Känner ingen oro. Just nu är det bara allt jag missar med Dolph som känns och kommer vara jobbigt. Men får tänka att det är en kort period, kommer gå så jäkla bra hejn!

Nu kör jag denna stil några dagar och morgon bitti ryker alla smycken, sen är jag redo att öppnas upp.

image

Bye bye din jäkla skitcysta!

3 thoughts on “Kvällen innan

    • Haha ja måste vara därför 😛 Då vet vi i alla fall vad vi har att vänta om vi får en tjej 😛 Och jag som gillar blått mer lär ju bara köpa sånt men gissar att vi kommer ha en hel hög med rosa ändå 🙂
      Kraaaaaam

Leave a Reply

