Söndag

Preggobilder har fotats idag med brorsan och Elin.

image

Det dyker upp några seriösa och med rätt modeller här sen 🙂 Kanske något att pyssla med på sjukhuset när jag kommer ha lite tid att döda.

När dom åkt hem åkte julgranen ner, skönt! Sen blev det en sväng på ica för att handla min och lilla grisens söndagsmiddag.

image

Tomme hade både träning och jobb så vi har bökat på själva ikväll. Busat, städat och myst.
Såhär ville goungen ligga och se Sofia den första 🙂

image

Imorgon ska han få sova hos sin snälla mormor så vi inte behöver väcka honom så tidigt på tisdag morgon. Och sen tar hon hand om honom hela dagen så Tomme kan följa mig till Sunderbyn. Vad skulle jag göra utan mamma? ❤

Vi kanske till och med går ut och äter imorgon, bara för att vi kan! Men just ikväll nöter jag Breaking Bad så länge jag orkar tills det är dags att krypa ner 🙂

2 thoughts on “Söndag

Leave a Reply

