8

Det blev en kort sovmorgon idag för att vi skulle hinna in till stan och trängas. Dolph sov fantastiskt bra både igår kväll och inatt, yeeeah! Och när vi kom in till stan var det knappt nå folk. Dubbelt yeeeah!!

Nu har jag äntligen snyggklockan på min arm och jag ÄLSKAR den :)))

image

Och så hittade jag en top plus en munkjacka som jag redan flyttat in i. Tomme kommer aldrig mer få se mig i något annat än detta 😉

image

Självklart med mjukisar och de underbara tofflorna jag fick av lillebror för att göra looken komplett!

image

Leave a Reply

